Chcesz zarobić więcej? Podnieś ceny!

Przyznaję, że tytuł wpisu jest dość prowokacyjny. Praktyka pokazuje jednak, że jest to jedna z technik sprzedażowych, która faktycznie skutkuje większym przychodem. Zwłaszcza w tym specyficznym okresie jakim jest okres świąteczny. W tym wpisie podpowiem wam jak prawidłowo zabrać się do sprawy. Jest to kontynuacja mojego poprzedniego artykułu inspirowanego tekstem Neila Patela z KISSmetrics.com.

Czytaj więcej …

Świąteczna komunikacja firmy – 6 dobrych praktyk

Nieśmiertelny przebój Wham! rozgościł się już radiu. To wyraźny znak, że Święta tuż, tuż. Jest to kontekst warty wykorzystania w komunikacji Twojej firmy zarówno skierowanej do Klientów jak i partnerów biznesowych. Poniżej znajdziesz sześć dobrych pomysłów, które pomogą Ci osiągnąć ten cel.

Czytaj więcej …