Chcesz zarobić więcej? Podnieś ceny!

Przyznaję, że tytuł wpisu jest dość prowokacyjny. Praktyka pokazuje jednak, że jest to jedna z technik sprzedażowych, która faktycznie skutkuje większym przychodem. Zwłaszcza w tym specyficznym okresie jakim jest okres świąteczny. W tym wpisie podpowiem wam jak prawidłowo zabrać się do sprawy. Jest to kontynuacja mojego poprzedniego artykułu inspirowanego tekstem Neila Patela z KISSmetrics.com.

Czytaj więcej …

Maile, które trzeba przeczytać, czyli 6 zasad dobrego newslettera

Typowy mail sprzedażowy czy newsletter – co lepiej wysłać potencjalnym lub stałym klientom? Jeśli liczysz na szybki feedback w postaci wzrostu sprzedaży, newsletter może Cię zawieść. Głównym celem newslettera jest nie tyle napędzenie sprzedaży, co zainteresowanie czytelnika i zachęcenie do przejścia na Twoją stronę. Aby to jednak osiągnąć, potrzebny jest dobrze skomponowany artykuł.

Czytaj więcej …