Świąteczna komunikacja firmy – 6 dobrych praktyk

Nieśmiertelny przebój Wham! rozgościł się już radiu. To wyraźny znak, że Święta tuż, tuż. Jest to kontekst warty wykorzystania w komunikacji Twojej firmy zarówno skierowanej do Klientów jak i partnerów biznesowych. Poniżej znajdziesz sześć dobrych pomysłów, które pomogą Ci osiągnąć ten cel.

Czytaj więcej …

Możesz być jak Google

Teraz także Ty będziesz zbierał informacje o swoich Klientach. A potem wykorzystasz je do celów marketingowych. I nagle z dnia na dzień Twoje działania przyniosą Ci korzyści. Bardzo wymierne korzyści. I nieważne czym się zajmujesz, ile lat to robisz, czy dopiero zaczynasz… Te wszystkie szczegóły nie będą miały żadnego znaczenia.

Czytaj więcej …

Dlaczego pozycjonowanie jest takie ważne dla małych i średnich firm?

Wyobrażasz sobie Internet bez Google? I mozolne przeszukiwanie stron w poszukiwaniu informacji, jakie w danej chwili są Ci potrzebne? Albo przeglądanie setek wyników zupełnie niedopasowanych do zapytania? Wyobraź sobie, że chcesz znaleźć warsztat samochodowy w Twojej okolicy. Wpisujesz do wyszukiwarki naprawa samochodów Kraków (bo mieszkasz w Krakowie) a znajdujesz adresy warsztatów z Biłgoraja, Poznania, czy Parzęczewa?

Czytaj więcej …