Jak znaleźć nowych Klientów?

Czy tego chcesz czy nie, ale byt Twojej firmy a poniekąd i Twoja przyszłość uzależniona jest od ilości Klientów. Przychodzi Klient, składa zamówienie, Ty je realizujesz, on za nie płaci… Zleceniodawca jest zadowolony, a Ty liczysz zyski. Teoretycznie wszystko wydaje się takie proste. Ale niestety nie jest.

Zdobycie nowych Klientów, czytaj nowych zleceń jest trudne i niezwykle czasochłonne. A i tak, pewnie nie raz zdarzyło Ci się, że Twój czas i wysiłek, jaki włożyłeś w poszukiwanie nowych Klientów poszły na marne: ktoś się wycofał w ostatniej chwili lub nie odpowiada na Twoje zapytania.

Dobrze wiesz, że nie możesz liczyć na Klientów, którzy sami do Ciebie przyjdą.

Bo nigdy nie wiadomo, ilu ich będzie i czy zlecone przez nich prace pozwolą Ci zarobić na ZUS i urząd skarbowy. Nie wspomnę już o innych wydatkach…Nie twierdzę, że tradycyjne zdobywanie Klientów jest nieskuteczne. Gdyby tak było, Twoja firma by nie istniała. Chcę Ci tylko powiedzieć, że jest inny, skuteczny i bardzo mało czasochłonny sposób, który pozwoli Ci w krótkim czasie zdobyć nowych Klientów.

Google Miejsca – co to jest?

Czy wiesz, że jedno na pięć wyszukiwań w sieci związane jest z lokalizacją? Miliony ludzi każdego dnia znajdują informacje na temat miejsc zlokalizowanych w pobliżu ich miejsca zamieszkania.

Około 70% użytkowników wyszukiwarki rozpoczyna poszukiwania od zapoznania się z ofertami lokalnych firm. Internauci szukają usługodawców blisko własnego domu, miejsca pracy, tam gdzie zazwyczaj robią zakupy i spędzają czas wolny. Nikomu nie chce się jechać na drugi koniec miasta, tracić czas i pieniądze na dojazd.

Google Miejsca ułatwią Ci życie.

Jeśli Twoja firma zostanie zgłoszona do Google Miejsce, masz szansę znaleźć się na samym szczycie listy wyszukiwań. Wyniki firm lokalnych są wyświetlane na pierwszych pozycjach: strony firm z danego miasta będą zawsze lepiej oceniane przez Google od pozostałych stron. To Twoja szansa, którą warto wykorzystać. Przekonaj się sam, ilu nowych Klientów w ten sposób zyskasz! To dużo prostsze niż działania, które podejmujesz obecnie. I na pewno skuteczne. Tego jestem pewna. Ciekawe, ilu nowych Klientów zyskasz, dzięki Google Miejsca?